lauantai 2. marraskuuta 2013

Give-juttua ja sairastelua ♥

Hello, cuties! ♥
 
Osallistun (jälleen) erääseen Giveen, joten mainostustaaaa:
 
give 022
Siinä oikein ihana Give, joten menkääs osallistumaan. (;
 
 
Ja Giveistä puheen ollen......
 
MÄ VOITIN YHEN?!?! O:
 
Tämän blogin Given siis menin voittamaan (olen ylikiitollinen ♥). o.o Pelästyin aika lailla puolikuoliaaksi, kun sain sähköpostiini tiedon, että olin voittanut. :D
 
Sitten kuuntelin kipeänä ja ylipirteänä kello 16 alkaen aina 21 saakka tätä:
 
(HUOM! älkää katsoko, jos kammoatte rinta- ja peppuzoomeja.. :D)
 
I FEEL THE MAMBO, A-EEH-AH! tai jotain..
 
 
Asiasta toiseen: olen siis kipeänä. -.- Nuha, Päänsärky, Kurkkukipu ja Tyhmäfiilis ovat siis jälleen yhdistäneet voimansa ja aloittaneet sodan minua ja Vastustuskykyäni vastaan. Eikös tuo 4 vs 2 ole hiukan epäreilua? Huijarit.. Mutta en siis pääse tänäänkään luultavasti kuvaamaan.
 
Erääseen tapahtumaan kyllä olen menossa, vaikka sitten väkisin. Koska ikävä Nelzua (+ oon sille 3€ velkaa xD)! Ja on siellä tietty muitakin rakkaita. (; ♥
 
 
Ja tästä postauksesta tuli nyt kyllä tosi tyhmä ja lyhyt, mutta oli pakko postata edes jotain. :D
 
 
♥: Emsu & nuksuttimet

8 kommenttia:

  1. Mäkin oon kipeenä :( Onnee given voitosta <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voihan, joku bakteerien "Tartutetaan kaikki!" -tapahtuma käynnissä.. );

      Ja kiitos :D

      Poista
  2. Olin kans kipeenä, mutta paranin jo :3 Onnea :333

    VastaaPoista
  3. jee mie en oo kipeenä *koputtaa nopeasti puuta*
    onnea given voitosta c:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No hyvä, ettei ihan kaikki oo ehtiny sairastua :D (en ikinä tule tajuamaan tätä puun koputtamis-juttua.. xD) Ja kiitosta sullekin. :3

      Poista
  4. Voi awww ihana emsu :3 Onneks tulit sin tapahtumaa, kivaa oli ;3 ja onnee voitosta!!:D
    -Nelzu joka ei puhelimella jaksa kirjautua sisälle...xD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hohoh, kiitos. :3 Oli todellakin! ♥

      Kiitos muutenkin kommentaarista. ^^

      Poista